Безкоштовна доставка по Україні на відділення Нової пошти Детальніше
RU
UA
Реєстрація
ПНВТСРЧТПТ
СБНД
09:00 - 20:00
 call-центр
детальний графік роботи
Наші магазини
ПНВТСРЧТПТ
СБНД
09:00 - 20:00
 call-центр
детальний графік роботи
Telegram чат Viber чат

Повернення та обмін

Повернення або обмін у випадку, якщо товар не підійшов

Якщо раптом трапилось так, що куплений у нас товар не підійшов - у вас є можливість:

повернення 30 днів
Повернути його протягом
14 днів
обмін 90 днів
Обміняти на інший протягом
14 днів

Згідно із Законом України про захист прав споживачів, покупець може за 14 днів обміняти або повернути товар. Цей період дано для того, щоб зрозуміти, наскільки вам підходить той чи інший товар у побуті. Ми дбаємо про своїх клієнтів і тому пропонуємо саме 14 днів на повернення і 14 днів на обмін!

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:

  • зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення;
  • написати заяву на повернення від руки (можете скачати шаблон заяви для повернення товару в належному та неналежному стані, а також відповідний зразок для належного чи неналежного стану товару);
  • принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою;
  • принести пристрій (куплений товар) товарного виду, тобто, не битий, без подряпин,слідів монтажу а також із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків). 

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар Новою Поштою (Meest Express, Укрпоштою):

  • зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу;
  • написати заяву на повернення від руки (можете скачати шаблон заяви для повернення товару в належному та неналежному стані, а також відповідний зразок для належного чи неналежного стану товару);
  • вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою;
  • відправити пристрій (куплений товар) товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, слідів монтажу а також із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків). 

Повернення товару по гарантії

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:

  • зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
  • ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку. Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підскажуть; 
  • звернутися до сервісного центру виробника (імпортера) для підтвердження факту заводського браку та відсутності можливості відремонтувати товар;
  • написати заяву на повернення коштів або на гарантійну заміну від руки (можете скачати шаблон заяви для повернення товару в належному та неналежному стані, а також відповідний зразок для належного чи неналежного стану товару);
  • принести чек із нашого магазину, отриманий при покупці;
  • принести гарантійний талон;
  • надати акт від сервісного центру виробника (імпортера), в якому вказано, що товар підлягає обміну по гарантії.

Найпоширеніші запитання

Якщо товар вже змонтували, але вирішили повернути, як бути?
Якщо я оплатив замовлення карткою, то для повернення коштів потрібна та сама карта, чи можна використати іншу?
Куди і на кого відправляти товар, якщо повернення перевізником?
Якщо товар повертається шляхом відправки перевізником, то хто платить за доставку?
Чи є товари або послуги, які не підлягають обміну та поверненню?
Якщо часткове повернення, то що тоді?