Сервісні центри

Магазин техніки Венкон продає лише офіційне обладнання. Тому ви можете бути завжди впевнені в сервісній підтримці придбаного обладнання в нашому магазині.

Послідовність дій при поломці техніки

Подивіться в інструкції до товару можливі причини поломок та як їх самостійно усунути. Скористайтесь порадами з інструкції та перевірте гарантійний талон, він має бути правильно заповнений.

Якщо не вдалося усунути поломку самостійно, зверніться до сервісного центру (що вказаний в гарантійному талоні) у вашому місті. За додатковими питаннями з приводу роботи сервісного центру від виробника телефонуйте нам: +38 (044) 344 89 46, або пишіть: support@vencon.ua

Зазвичай наша техніка діагностується безпосередньо на місці її монтажу. Тож в узгоджену дату чекайте на нашого фахівця для проведення діагностики і ремонту. Самостійно демонтувати і втручатись в обладнання не потрібно!

Після ремонту техніки за місцем встановлення, ви отримаєте акт виконаних робіт. Якщо техніка не підлягає ремонту, буде узгоджена дата для заміни вам товару на новий за гарантією.

Техніку для сервісу, яка не потребує діагностики за місцем монтажу, ви можете надіслати в наш сервісний центр на діагностику для встановлення причини несправності. Далі все залежить від ситуації:

  • якщо несправність некритична, і вона підпадає під гарантійний випадок – ми безкоштовно відремонтуємо обладнання за гарантією;
  • якщо несправність критична, і ремонт неможливий – ми замінимо техніку на нову за гарантією (за умови, що не порушені умови експлуатації).

Ми є офіційним сервісним центром деяких світових брендів

Техніку для сервісу, яка не потребує діагностики за місцем монтажу, ви можете надіслати в наш сервісний центр на діагностику для встановлення причини несправності. Далі все залежить від ситуації:

Групи товарів, на які розповсюджуються послуги сервісного центру:

Ariston - Водонагрівачі, Теплові насоси.

Daikin - Кондиціонери, Мультиспліт-системи, Побутові вентиляційні установки, Пульти керування, Теплові насоси, Зволожувачі повітря, Очищувачі повітря.

Ardesto - Кондиціонери, Газові колонки.

Ecosoft - Фільтри для води, Магістральні фільтри, Фільтри від накипу, Системи комплексного очищення води та всі інші товари бренду.

Willer - Водонагрівачі, Електричні котли.

Prana - Побутові рекуператори.

Bosch - Газові котли, Електричні котли, Водонагрівачі, Газові колонки, Кондиціонери.

Бренди сервісних центрів

Тому, придбавши в нашому (або іншому) магазині обладнання наступних брендів: Ariston, Daikin, Prana, Ardesto, Ecosoft, Willer та Bosch, ви можете звернутись до нас у сервісний центр для отримання якісного офіційного сервісного та гарантійного обслуговування нашими спеціалістами в Києві та Львові.

Сертифікати

Відповіді на популярні запитання
Як швидко опрацьовуються запити?

Офіційні сервісні центри працюють повільно. Ваш запит ставиться в загальну чергу і доводиться чекати до 14 робочих днів. А якщо на складі немає потрібних деталей – тоді ще довше. Весь цей час ви не користуєтеся технікою, за яку заплатили гроші.

Наша компанія обробляє запити протягом кількох робочих днів. Сервісні роботи виконуються оперативно, щоб ви продовжили користуватися обраною технікою якомога швидше.

Як майстри проходять сертифікацію?

Наші майстри пройшли навчання в центрах компаній-виробників та їхніх представництвах в Україні. Висока кваліфікація підтверджується сертифікатами. Звертаючись до нашого сервісного центру, ви можете бути впевнені в якості наданих послуг.

Які ви використовуєте запчастини?

Як офіційний представник провідних брендів, ми маємо доступ до оригінальних запчастин. Комплектуючі поставляються безпосередньо від виробників під замовлення. Використання оригінальних деталей дозволяє нам гарантувати стабільну роботу обладнання після сервісних робіт.

Як ви проводите заміну і ремонт техніки за гарантією?

Якщо у вас зламалася техніка, ви можете надіслати її в наш сервісний центр на діагностику для встановлення причини несправності. Далі все залежить від ситуації:

  • якщо несправність некритична, і вона підпадає під гарантійний випадок – ми безоплатно відремонтуємо обладнання за гарантією;
  • якщо несправність критична, і ремонт неможливий – ми замінимо техніку на нову за гарантією.
Чи зберігається гарантія?

Будь-яку техніку потрібно обслуговувати. Але виробники завжди ставлять умову: гарантія зберігається тільки в тому разі, якщо сервісні роботи проводяться в сертифікованому центрі.

Щоб вона не анулювалася, звертайтеся в нашу компанію. У нас є право виконувати сервісне обслуговування з продовженням гарантії на техніку. Таким чином, при зверненні до Vencon ви отримуєте одразу дві переваги: продовжуєте термін служби обладнання і зберігаєте офіційну гарантію від виробника.

Зручна і вигідна співпраця з Vencon!

При несправності техніки доводиться шукати контакти сертифікованого центру в Україні. Якщо зламається обладнання іншого бренду – треба звертатися до представництва іншої компанії.

З Vencon вам не потрібно зв'язуватися зі сторонніми сервісними центрами. Достатньо мати під рукою наші контакти. Якщо після купівлі техніки в нашому магазині вона зламалася, зателефонуйте нам – і ми домовимося про проведення ремонтних робіт. Наш сервісний центр обслуговує обладнання різних брендів, тож у нас можна полагодити або замінити за гарантією продукцію будь-якої зазначеної на цій сторінці компанії.