Поширені запитання

Гарантія

Чи є гарантія на товари, що представлені у вашому каталозі?

Так, всі наші товари мають гарантію від виробника. Терміни гарантії вказані на сторінці кожного товару, а умови підтримання гарантії написані в інструкціях до товарів чи гарантійних талонах. Більше про умови читайте на сторінці Гарантія.

Куди мені звертатись за гарантійним обслуговуванням?

До сервісного центру виробника, але в нас також є додаткова гарантія, яку ми надаємо на водонагрівачі, кондиціонери та рекуператори. Читайте детальніше на сторінці Додаткова гарантія.

Чи є гарантія в уцінених товарів?

Так, така сама, як і у звичайних товарів.

Чи зберігається гарантія при монтажі товарів?

Так, гарантія зберігається, якщо монтаж був зроблений згідно інструкції та правил, які зазначає виробник. Також ви можете замовити монтаж у наших спеціалістів, в такому разі ми гарантуємо 100% збереження гарантії.

Чи є гарантія на ваші роботи?

Так, звичайно. На всі наші роботи діє гарантія від 1 до 2 років, залежно від типу робіт. Вона поширюється як на монтаж, так і на комплектуючі, що використовувались при цьому. Якщо у вас виникає проблема - необхідно просто зв’язатись із нашим відділом сервісу, і ми швидко усунемо несправність.

Доставка

Чи доставляєте ви товари до дверей квартири, якщо доставка кур’єром?

Так, ми доставляємо до дверей квартири по Києву чи Львову. Але зверніть увагу, якщо у вас не працює ліфт і потрібен підйом на певний поверх - то він буде платний.

Також доставляємо товари до відділень перевізників по Україні: Київ Ужгород, Харків, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Миколаїв, Маріуполь, Вінниця, Херсон, Чернігів, Полтава, Черкаси, Хмельницький, Чернівці, Житомир, Суми, Рівне, Івано-Франківськ, Кропивницький, Луцьк.

Що робити, якщо товар під час доставки було пошкоджено?

Зателефонувати нам і домовитись про обмін товару на інший.

Чи можу я оплатити товар карткою під час отримання у кур’єра?

Так, кур’єр матиме при собі термінал для оплати, але потрібно попередити про це при оформленні замовлення.

Монтаж та сервіс

Ви можете змонтувати товар, куплений у вас на сайті?

Так, звичайно. У нас є штат своїх досвідчених спеціалістів, що якісно зроблять монтаж будь-якого обладнання, представленого у нас на сайті, зі збереженням гарантії на обладнання від виробника. Детальніше про умови читайте на сторінці Послуги.

А якщо товар купили в іншому магазині?

Так, ми можемо змонтувати такий товар. Але просимо звернути увагу на те, що у нас діє знижка на монтаж обладнання, придбаного в нашому магазині. Крім того, сезонний попит на послуги може вносити свої корективи, тому в період збільшеного попиту можливий довгий час очікування.

Ми проводимо сервіс, але зверніть увагу, що на придбаний товар в нашому магазині у нас діють знижки.

Чи проводите ви сервіс обладнання, купленого на вашому сайті?

Так, звичайно, адже для правильної і безпечної експлуатації більшості приладів потрібно проводити сервіс вчасно та відповідно до всіх норм виробників. Від цього залежить збереження гарантії на обладнання, а для деякого обладнання є певна специфіка проведення сервісу (наприклад, газове обладнання чи бойлери, де обслуговування можуть робити тільки АСЦ). Для уточнення можливості проведення робіт, зателефонуйте до нашого магазину. Детальніше про умови читайте на сторінці Послуги.

Загальні питання

Що робити, якщо я передумав/ла купувати товар у вашому магазині, але вже замовив/ла?

Просто зателефонуйте нам або напишіть у відповідь на отриманий email із замовленням, що ви хочете його анулювати. Ми працюємо над тим, щоб ви мали можливість скасувати замовлення в особистому кабінеті на сайті.

Що робити, якщо я купив у вас товар, а він мені не підійшов?

На жаль, такі ситуації трапляються, особливо коли клієнти роблять ремонт. Саме тому ми збільшили для вас термін для повернення та обміну товару. Тепер ви можете повернути його нам протягом 14 днів або обміняти на інший протягом 14. Читайте більше в Обміні та повернення.

За яким графіком ви працюєте?

Наші колл центри працюють 7 днів на тиждень, але магазини мають інші години роботи. Читайте детальніше на сторінці Контакти.

Якщо товару на сайті в наявності немає, чи можна його замовити?

Потрібно залишити заявку на сайті, щоб наші менеджери з’ясували це питання для вас по конкретному товару.

Чи можна приїхати до вас у магазин і купити товар без попереднього замовлення на сайті?

Так, але майте на увазі, що не всі товари з каталогу на сайті представлені у наших магазинах. Тому краще попередньо все таки зробити замовлення для переміщення товару у магазин.

Чи можлива зміна вартості замовлення у процесі його обробки?

Ні, вартість замовлення, озвучена менеджером по телефону, залишається незмінною.