ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ - на техніку для дому і монтаж до -60%
11.11 Всесвітній день шопінгу 2021 в Україні

11.11 Всесвітній день шопінгу

Акція завершилась:
00
днів
00
годин
00
хвилин
00
секунд
Акція діє з 1 листопада 2022 до 14 листопада 2023

А ви знаєте, що в Китаї є своя Чорна П'ятниця? Тільки називається вона трохи інакше – Всесвітній день шопінгу. Це своєрідна відповідь США на їх Чорну П'ятницю, коли американці починають купувати подарунки для рідних на Різдво. Тільки відзначається свято не в останню п'ятницю листопада, а набагато раніше – 11 листопада. І приурочений він не до Різдва, а до... Втім, збережемо трохи інтриги на потім.

Цікаво, що спочатку день шопінгу не був міжнародним, він проводився тільки в Китаї. Але дуже швидко місцеву традицію влаштовувати грандіозні розпродажі підхопили інші країни. І тепер 11 листопада – це вже Всесвітній день шопінгу, який відзначається скрізь: в США, Європі і, звичайно ж, у нас в Україні.

Зародження свята з жартівливої вечірки

Всесвітній день шопінгу виріс з місцевої китайської акції, яка з'явилася більше 20 років тому. На початку 90-х 11 листопада кілька студентів жартома влаштували вечірку для холостяків. А оскільки чоловіків в Китаї набагато більше, ніж жінок (через «політику однієї дитини»), і самотніх хлопців без пари — безліч, ідея прижилася і поширилася на всю країну.

Свято отримало назву «День самотніх сердець» або «День Холостяка» (Single's Day). І дата 11 листопада була обрана хлопцями невипадково. Вона складається з чотирьох одиниць, які символізують самотність. А тут самотність навіть не в кубі, а в четвертому ступені! У чому-чому, а вже в символізмі китайці точно знають толк!

Свято було придумане як антидень святого Валентина. Якщо там вручають подарунки другій половинці, то тут дарують самому собі. Тобто, купують будь-які речі (техніку, одяг, аксесуари – що завгодно!), щоб порадувати собі коханому.

Хто придумав Всесвітній день шопінгу?

Ніяких грандіозних розпродажів і знижок на День Холостяка не було. І він би так і залишився місцевою китайською акцією, якби не відбулася одна важлива подія.

У 2009 році відомий інтернет-майданчик Китаю придумав оригінальний маркетинговий хід – влаштувати грандіозний розпродаж зі знижками від 50% і вище. Але тільки на один день – 11 листопада. Тобто, в День Холостяка, який активно відзначався по всій країні.

Дата знову була обрана неспроста, оскільки організатори:

  1. Бачили, що самотні чоловіки вже практично два десятиліття поспіль бурхливо відзначають це свято, балуючи себе різноманітними покупками. Виникла ідея: привернути їхню увагу великими знижками, від яких «неможливо відмовитися», і отримати величезний приплив клієнтів.
  2. Прекрасно розуміли, що холостяки – це самотні чоловіки, які не люблять ходити по торгових центрах, вони вважають за краще купувати онлайн. А розпродаж якраз влаштовувався на кітайській інтернет-платформі, що об'єднує мільйони рітейлерів.
  3. Враховували місцеві традиції і любов до нумерології. Комбінація чотирьох одиниць означає не тільки самотність в четвертому ступені. Вона також символізує день, коли найкраще починати щось нове в своєму особистому житті, робити перші кроки в цьому напрямку.
  4. Хотіли протиставити щось американській Чорній П'ятниці, яка на той час вже відзначалася по всьому світу. І спеціально вибрали дату за 2 тижні до неї: мовляв, ми перші, ми крутіші, та й після наших розпродажів у людей вже залишається не так багато грошей на покупки (або взагалі не залишається).

За легендою маркетологи корпорації пішли на невелику хитрість і запропонували холостякам наступне: мовляв, як тільки купите подарунки для другої половинки – вона тут же у вас з'явиться. А якщо вам добре і без неї, тоді балуйте презентами себе коханого. Безпрограшний варіант підштовхнути одинаків до масових покупок. І це спрацювало на всі 100%.

Як день знижок 11 листопада перетворився на міжнародний день шопінгу?

Розпродаж 11 листопада 2009 вийшов настільки успішним, що цю дату занесли в свій календар всі китайські інтернет-магазини. Надалі така акція стала щорічною. А ще пізніше лихоманка охопила весь світ, і шопінг 11 листопада стали влаштовувати в багатьох інших країнах.

Це здається дивним, але маркетологам Китаю вдалося реалізувати всі свої задумки. Вони дуже точно потрапили в ціль, коли запропонували мільйонам самотніх китайців купувати товари у себе в магазині саме 11 листопада, зігравши на їх любові до символізму і традиції, яка давно прижилася – балувати себе в цей день. Причому в онлайн-режимі, тобто без необхідності ходити по торгових центрах і відстоювати довгі черги.

Вони ж обігнали за популярністю американську Чорну П'ятницю, оскільки кількість покупок в цей день обчислюється мільйонами, а прибуток – мільярдами. І будь-які коментарі тут зайві.

Тепер інтернет-користувачі найбільше чекають саме Міжнародний день шопінгу. Відтепер це найграндіозніший розпродаж року, що підтверджується статистикою продажів інтернет-ресурсів. Причому не тільки в Китаї, але і в Україні.

Як прижився Всесвітній день шопінгу в Україні?

Українці завжди люблять акції, знижки, розпродажі, адже це прекрасна можливість придбати потрібні товари за зниженою ціною. Тому у нас в країні добре приживається абсолютно все: Чорна П'ятниця, Кіберпонеділок.... І Всесвітній розпродаж 11 листопада не став винятком.

Звичайно, багато українців скептично ставиться до подібних акцій. Одні сумніваються щодо чесності знижок, інші вважають, що це банальний маркетинговий хід, за допомогою якого магазини привертають до себе увагу. Але тут все залежить від того, де купувати.

Якщо українські рітейлери неодноразово траплялися на обмані, то до того ж кітайського маркетплейсу ніяких питань бути не може. Та й ніхто не забороняє стежити за цінами за пару тижнів до Всесвітнього дня шопінгу 11.11. Способів для цього предостатньо: установка спеціальних плагінів в браузері, ручний моніторинг цін на потрібні товари і т. д.

Як би там не було, але 11 листопада в українських інтернет-магазинах знижки неминучі. Хто шукає, той завжди знайде і купить товари з бажаного списку за вигідними цінами.

Які магазини пропонують знижки 11.11?

У всесвітнбому розпродажі беруть участь всі великі рітейлери по всьому світу. Починаючи з міжнародних майданчиків і закінчуючи місцевими українськими інтернет-магазинами. Наш магазин vencon.ua – не виняток.

Офіційно неймовірні знижки діють рівно одну добу. Але багато українських рітейлерів розбивають задоволення від шопінгу на 2 етапи: розігрів і, власне, сама кульмінація.

Під розігрівом мається на увазі «легкий розпродаж» до початку головного свята. Напередодні, протягом 2-3 днів, пропонуються невеликі знижки на обмежений перелік товарів. І серед цього асортименту теж можна знайти цікаві пропозиції. А вже в день Х (тобто 11 листопада) відбувається справжнісінький обвал цін.

Брати участь в розігріві або почекати до головного свята – кожен вирішує сам. Як мінімум ніхто не забороняє вивчити асортимент акційних товарів просто так, з цікавості. Можливо, знайдеться щось цікаве і з'явиться бажання це купити.

Готуємося до розпродажу 11 листопада з розумом: як встигнути все купити?

Будь-яка розпродаж може закрутити голову. Особливо, якщо обмежений час на покупки, і кількість акційних товарів (а так воно і є). Весь цей поспіх, нервозність, хвилювання і бажання встигнути все купити в результаті призводять до того, що в кошику виявляється багато зайвих і непотрібних товарів, які ви взагалі не збиралися брати.

Звичайно, нічого хорошого в цьому немає, так як у вас залишається поганий післясмак: гроші витрачені, а куплені речі не особливо-то і потрібні. Щоб цього уникнути, потрібно заздалегідь готуватися до розпродажу. Наведемо кілька простих порад, які допоможуть тримати себе в руках і не тягнути в кошик все підряд, а купувати тільки те, що вам потрібно:

  1. Складіть перелік покупок. Виділіть час, сядьте і напишіть список товарів, які вам потрібно прямо зараз, а не колись там в майбутньому. І потім суворо дотримуйтесь його при вивченні асортименту акційних товарів.
  2. Не женіться за копійчаними покупками. Шукайте якісні, дорогі і брендові товари, які без знижок були б вам не по кишені. Під час розпродажу потрібно користуватися можливістю обзавестися якісним кондиціонером або вентилятором за зниженою ціною.
  3. Додайте потрібні товари в обране. В асортименті Vencon легко загубитися, тому рекомендуємо заздалегідь пошукати товари з Вашого списку покупок. Поки розпродаж ще не почався у вас є час уважно вивчити товар, його характеристики, відгуки, поспілкуватися з менеджером і дізнатися більше інформації про продукцію. І тільки потім зберігати в обраному. У день Х вам залишиться лише додати обрану модель в кошик і оформити замовлення.

Також рекомендуємо підписатися на розсилку від нашого інтернет-магазину Vencon. Так ви раніше всіх дізнаєтеся про знижки на акційні товари.

Як замовляти товари на Всесвітній день шопінгу 2024 в Vencon?

У 2024 році у Всесвітній день шопінгу у нас буде працювати окрема промо-сторінка. Саме на ній ми розмістимо акційні товари всіх категорій.

Здійснювати покупки в інтернет-магазині Vencon дуже просто:

  1. Зайдіть на промо-сторінку.
  2. Перейдіть в потрібний розділ і вивчіть асортимент акційних товарів.
  3. Додавайте в кошик все, що хочете придбати.
  4. Переконайтеся, що розпродаж вже стартував, а на вибрані моделі діє знижка.
  5. Виберіть зручний спосіб оплати і доставки продукції, оформляйте замовлення.

На Всесвітній день шопінгу 2024 у нас будуть діяти мега-знижки практично на всі групи товарів: кондиціонери, вентилятори, рекуператори, системи опалення, фільтри для очищення води і т.д. Словом, ви можете купити все, про що давно мріяли. Тільки враховуйте, що кількість акційних товарів обмежена і подбайте про те, щоб встигнути придбати бажану продукцію.

Міжнародний день шопінгу 2024 в Венкон: ваші переваги

Величезний асортимент товарів. Кліматична техніка, вентиляція, опалювальні системи, ефективні рішення для очищення і зволоження повітря, сантехніка – вибирайте що хочете!

  1. Неймовірні знижки. У Всесвітній день шопінгу подешевшає багато всього. А враховуючи масштабний обвал цін – економія буде колосальною.
  2. Експертна допомога у виборі. Наші консультанти завжди готові прийти вам на допомогу. Підібрати товар, відповісти на питання, оформити замовлення по телефону – для них немає нездійсненних завдань.
  3. Будь-які способи оплати. Оплачувати покупки можна як завгодно: за допомогою банківської карти або готівкою (при отриманні), безготівковим розрахунком або в розстрочку/кредит.
  4. Зручний інтерфейс. Нашим сайтом користуватися дуже легко, настільки все просто і зрозуміло. Для економії часу використовуйте функціонал сайту (сортування, набір фільтрів, порівняння товарів та ін.).
  5. Не пропустіть грандіозний розпродаж року 11 листопада!

11 листопада – це більше не День Холостяка. Це Всесвітній день шопінгу, коли покупки здійснюють всі: самотні хлопці і одружені чоловіки, дівчата і жінки, підлітки і літні люди. І кожен для різної мети – щоб побалувати себе, порадувати другу половинку або купити що-небудь корисне для дому, офісу, дачі.

11 листопада – це день, коли покупці витрачають більше, ніж на Чорну П'ятницю або в Кіберпонеділок. І причина проста: в цей день відбувається найграндіозніший розпродаж року, під час якого діють неймовірні знижки. Не пропустіть цю можливість і встигніть купити все в vencon.ua, що так давно хотіли - та ще й за такими-то цінами!

Популярні категорії: кондиціонери, витяжні вентилятори, рекуператори, кухонні витяжки, обігрівачі, електричні котли, газові котли, електрична тепла підлога, бойлери, газові колонки, фільтри для води, кухонні мийки, змішувачі для води, насосні станції, зволожувачі повітря, очищувачі повітря, осушувачі повітря, пральні машини, пилососи, безперебійники.

Черная пятница (Black Friday)
Распродаем уцененные товары!
Бесплатная доставка по Украине
Абсолютно бесплатная доставка заказов по Киеву и Львову
Бесплатная доставка на отделение Новой почты
Вдалий вибір