Правила розміщення відгуків та запитань на сайті Vencon

Написання запитань, відгуків, рекомендацій з досвідом використання товарів, а також думок з приводу їх монтажу і проєктування інженерних систем компанією Vencon допомагає іншим покупцям у виборі потрібного обладнання та послуг.

Кожен відгук впливає на загальну оцінку товару або послуги на сайті. Несправжні позитивні та негативні коментарі, які залишають треті особи для заниження або завищення оцінки, не будуть опубліковані.

Всі коментарі чи запитання проходять модерацію перед публікацією на сайті. Щоб ваш відгук не був заблокований, будь ласка, дотримуйтесь наступних рекомендацій:

1. Не залишайте питання щодо характеристик чи роботи приладу, якщо у попередніх коментарях вже є відповідь на нього.

2. Беззмістовні відгуки, спам або набір слів, що не несуть значення, будуть заблоковані.

3. Якщо ваш відгук не стосується товару, але ви маєте питання щодо послуг чи якості обслуговування - зверніться за телефонами на сайті або пишіть у зручний месенджер.

4. Не пишіть про виконання дій, які можуть прямо вплинути на втрату гарантії на товар.

5. Емоційні негативні коментарі без конкретного переліку вад та справжніх причин незадоволення приладом не публікуватимуться.

6. Не можна залишати посилання на незаконні вебсайти, піратське програмне забезпечення та інші небезпечні ресурси.

7. Не пишіть назви та не вставляйте посилання на інші магазини.

8. Не залишайте рекламні оголошення про продаж, покупку товарів чи послуг.

9. Не можна писати коментарі від імені компанії Vencon, постачальників або виробників.

10. Відгуки із особистими данними (e-mail, телефон тощо) клієнта чи третіх осіб не будуть опубліковані.

11. Не можна використовувати в тексті лайливі слова, погрози, тролінг, образи, пропаганду насилля або заклики до незаконних дій.

12. Коментарі, що містять HTML, PHP, SQL-код, будуть заблоковані.

13. Не прикріплюйте до відгуку фото чи відео, що мають еротичний, образливий характер, сцени насилля, логотипи чи водяні знаки.

14. Якщо ви зняли розпаковку товару, який купили на нашому сайті, потрібно дотримуватись усіх вимог до відео, щоб воно було опубліковане.

15. Якщо ви залишили відгук, що не порушує правила, але не був опублікований протягом деякого часу - не потрібно дублювати його ще раз. Модерація коментарів може займати певний час.

16. Відгук, який відповідає всім правилам публікації, може бути неопублікований без пояснення причин.

Якщо ви придбали на нашому сайті товар разом із монтажем, поставте відповідну галочку і заповніть окреме поле про установку обладнання нашими експертами.

Щоб відгук було опубліковано, потрібно описати свій досвід користування товаром або послугою, позитивні та негативні сторони, що сподобалось або не сподобалось. Якщо у вас виникло питання щодо обладнання чи послуги, перевірте, чи немає відповіді на нього у характеристиках, описі чи інших коментарях на сторінці.

Інколи з відгуків можуть видалятися невідповідні правилам публікації частини, в такому разі вони публікуватимуться після редагування модератором.

Користувач, що залишив коментар, погоджується із актуальністю наданої інформації і з тим, що вона може бути перевірена на достовірність.

Якщо ви хочете дізнатися про те, що на ваш відгук відповіли - поставте галочку у полі “Надіслати повідомлення про відповідь” та залиште вашу електронну адресу. Ваш e-mail буде використаний лише для відправки сповіщення про коментар.

Якщо ви вважаєте, що коментар іншого користувача порушує правила публікації - ви можете поскаржитися на нього (модератор у разі підтвердження порушення застосує відповідні міри) або поділитись ним, в разі наявності корисної інформації. Також є можливість оцінити позитивно чи негативно будь-який відгук чи питання, поставивши відповідну реакцію.

В разі якщо ви помітили помилку в характеристиках, описі чи фото - можете повідомити про неї через окремий функціонал на сторінці із товаром, натиснувши “Повідомити про помилку”.