Переконавшись в тому, що вакуумування пройшло успішно, можна відкривати вентилі для запуску фреону в систему. У різних моделях кондиціонерів зберігається певна кількість холодоагенту. Дозаправка його може знадобитися лише в разі перевищення довжини трубопроводу, яка вказана в інструкції по використанню (слід дотримуватися обережності і рекомендацій, так як зайва заправка може привести до порушень в роботі).
Хладагент має різновиди. Який тип саме у вашому агрегаті - зазначено в технічній документації. Перед тим, як заповнити мідні трубки фреоном, необхідно переконатися в:
- Правильності розвальцювання труб. Якщо робота виконана некоректно, відбудеться витік холодоагента і доведеться заправляти пристрій.
- Відсутності механічних пошкоджень і дефектів на мідних трубках, а також в місцях їх з'єднання. Пошкодження можуть спровокувати витік фреону і збої в роботі кондиціонера.
- Герметичності траси і вакууму всередині. Це забезпечить безперебійну і довготривалу службу кліматичного приладу.
Дії, які виконуються після успішного вакуумування магістралі:
- Найважливіше — це переконатися в повній герметичності системи.
- Другим етапом відбувається від'єднання вакуумного насоса.
- Далі — за допомогою шестигранного ключа відкрити фреонові крани (по звуку буде зрозуміло, що магістраль поступово заповнюється холодоагентом).
- Запустити агрегат і перевірити коректність його роботи.
Етап роботи не представляє ніяких складнощів, якщо дотримуватися рекомендацій і слідувати інструкції по використанню.